Een nieuw beeldmerk voor ECOstyle

Na een spannende bureaucompetitie heb ik het corporate beeldmerk voor ECOstyle vorm gegeven. Naast het ontwikkelen van de huisstijldragers zijn o.a. ook de corporate huisstijl manuals, de brochures en productcatalogie onder handen genomen.

Al meer dan 50 jaar biedt ECOstyle je de beste natuurlijke en ecologische verantwoorde producten. Alle producten hebben als doel de natuurlijke balans van bodem, plant of dier te herstellen of te behouden. Want als de natuur in evenwicht is, geniet iedereen langdurig van een mooie tuin en gezonde, vitale dieren. Deze producten staan in catalogie en productbrochures die door mij zijn vormgegeven en opgemaakt. Het gerestylde logo is tevens doorgevoerd in alle verpakkingsuitingen.

Naast het ontwikkelen van de huisstijldragers heb ik mij bezig gehouden met het begeleiden van nieuwe productontwikkelingen en het in de markt zetten hiervan. Er zijn communicatie uitingen verzorgd richting consument, de hoveniers en plantsoenendiensten van gemeenten.

Ook voor ECOstyle Animalcare is de complete verpakkingslijn in een nieuw jasje gestoken. In het schap een opvallend fenomeen!