Online portfolio

Mooie merken verdienen ook online de juiste aandacht te krijgen. Met onze nuchtere kijk en no nonsense mentaliteit ontwerpen en ontwikkelen we websites. Van functioneel ontwerp tot digital design, front- en back-end development. Dit kunnen we in eigen huis realiseren, maar werken ook samen met externe developers.

 

Amica Plantaardig

Amica

Nederpellets

Nederpellets

Buro Biest

Buro Biest

CAPss®

Voor de Widget World Wide ontwikkelden we de nieuwe website capss-infusion. CAPss® is een gepatenteerd infusion system voor (fris)dranken in de entertaiment, medische en sportwereld en – in samenwerking met de FoodBoosters projectgroep – als functionele toepassing in IPA bieren.

Levelsz betadrink

Levelsz betadrink is een functionele lifestyle frisdrank, gemaakt om je mentale focus te stimuleren en je een hoger level te laten bereiken bij alles wat je doet of wilt gaan doen. Levelsz bevat geen suiker, cafeïne en taurine. Levelsz is geen energy drink, maar een verantwoord alternatief. Levelsz is er voor je focus, het is een beta drink. Levelsz gaat samen met Brandsz de wereld veroveren!

KPP Energy & Waste Solutions

KPP-ews heeft als missie de toekomstige energiebehoefte in te vullen en het beperken van de invloed van het produceren en gebruiken van energie op ons klimaat tot een maximum te beperken met als grondstof de alom aanwezige afvalstromen. Hiermee pakken zij ook het wereldwijde afvalprobleem aan met de daarmee samenhangende vervuiling. Brandsz ontwikkelde de huisstijl en de online communicatie.

Nieuw Allardsoog

Nieuw Allardsoog heeft zich in 20 jaar tijd ontwikkeld tot dé conferentie-locatie van Noord Nederland. Peter Fransz ontwikkelde naast de huisstijl ook de website van dit prachtige landgoed op de heide van Bakkeveen.

Loop Leeuwarden

De Loop Leeuwarden staat voor gezond bewegen. Iets waar ook Brandsz voor staat. Onder het thema ‘de gezonde evolutie’ bedachten wij de communicatiestrategie voor de komende jaren. Daarbij mocht een restyling van de website niet ontbreken. Ook de online communicatie en social media wordt door het team van Brandsz verzorgd.

Radio Seagull

‘The one and only album playing station in the world’. De letterlijke thuishaven van progressive rock en alternative music. Want uitzenden doet dit radiostation vanaf het voormalige lichtschip de ‘Jenni Bainton’ in de haven van Harlingen. Zeezender fanaat Peter Fransz gaf de website vorm.

Tradexchange

Voor de Tradexchange ontwierpen we niet alleen het logo en de nieuwe huisstijl. Ook de website tradexchange.nl mocht hier niet ontbreken zodat de aangesloten leden 3.0 zaken met elkaar kunnen doen. Snel, slim, transparant en omzetverhogend.

World Food Week

Je druk maken over dagelijks goed eten! Want wàt eten we eigenlijk? En waarom? Daar ging het over in de World Food Week in Fryslân. Iedere dag bewust genieten van eten dat het verschil maakt voor je gezondheid, het klimaat, de bijen en de boeren. In de World Food Week deed iedereen in Friesland mee om dit verschil te maken. Horeca, boeren, supermarkten, tuinen, scholen en inwoners van dorpen en steden, samen met de Friese overheden en allerlei organisaties. Brandsz ondersteunde niet alleen bij de offline-communicatie maar ontwierp ook de online uitingen waaronder de website.

We’re Searious fish leather

Het Nederlandse bedrijf Searious creëert hoge waarde uit visafval. Ze produceren op een milieuvriendelijke manier zalmleder. Een uitstekend voorbeeld van circulaire economie, concreet en tastbaar gemaakt. En, net zo belangrijk: aantrekkelijk, veelzijdig en modieus. Brandsz ontwikkelde in maar liefst 2 dagen tijd deze eenvoudige one page website die – alvorens een presentatie bij een van ’s werelds grootste modemerken in Italië – online moest zijn.

Brandsz is gelieerd aan FoodBoosters: hét food & beverages business inspiration centre. foodboosters.nl