Grondig onderbouwde propositie voor Florentus

Florentus is het internationale merk van gezonde groeigrond van Veenbaas. Dankzij strategisch gegronde communicatie heeft Florentus voeten in aarde. In heel Europa en zelfs daarbuiten.

Veenbaas Potgrond: een naam die al drie generaties staat voor een betrouwbare leverancier van kwaliteitspotgronden, bodemverbeteraars, bodembedekkers en meststoffen in zowel Nederland als daarbuiten. Met winstgevende premium merken en hoogwaardige private labels biedt Veenbaas een uitgebreid pakket voor zowel de retailmarkt, groothandel, hoveniers en grootgroenbedrijven. In één van de modernste fabrieken van Europa, op een locatie van ruim 40.000 m2, werkt Veenbaas aan kwaliteit, innovatie, rendement en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat is wat wij zien als “meer waarde uit aarde”.

Florentus is een van de merken waarmee Veenbaas Potgrond een sterke positie heeft. Aan mij de vraag om de Florentus productcatalogus een nieuw gezicht te geven in de nieuwe huisstijl. Mede door het door mij ontwikkelde POS materiaal staat er een professionele presentatie op de winkelvloer. Displays, banners en topkaarten geven een duidelijk overzicht van de productgroepen.

Ook ver buiten de EU verzorgd Brandsz de communicatie voor Florentus. Van het Midden Oosten, Irak tot Algerije worden o.a. productflyers ontwikkeld. Binnenkort wordt ook de Florentus website in een nieuw jasje gestoken. Naast corporate communicatie houdt Brandsz zich ook bezig met product (packaging) concepten voor Florentus en een tal van andere huismerken en private labels.

En ook een goed beletterd wagenpark draagt natuurlijk bij aan een goede herkenning van de producten door de consument. Je zal ze vast en zeker eens tegenkomen op de snelweg.